onsdag 5. oktober 2016

Jippi!!! I gang allerede


Milde!
Det hadde jeg virkelig ikke trodd.
Silke var helt magisk i dag!

Jeg kom sent i stallen da jeg vet at ridehuset er ofte ledig senere heller enn tidligere.
Jeg timet det hele nøye slik at vi var ute av stallen rett før kveldsforing klokken 20 og i ridehuset etter alle andre.
Perfekt!

Silke var snill og rolig på stallgangen.
Hun gikk og luntet ned til ridehuset.
Hun var suveren i longen, bedre enn noen gang, og vi fikk til og med øve på galloppfatning i longen og alt dette med løs innspenning!

De siste dagene har hun vært veldig urolig og stresset.
Stått å gravet på stallgangen med høyyyye kneløft.
Rocket rundt meg i trav når vi går ute å leier.

Så dette var jo en veldig positiv overraskelse!

Så dette får bli vår nye oppskrift på dagsplan!


Silke spiser ett velfortjent eple! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar