onsdag 13. april 2016

Nytt besøk og et lite gjennombrudd i ujevn skrittlengde


I går var flinke behandleren til Silke på besøk! Hun så på Silke og var enig i at skrittlengden er svært forskjellig fra høyre til venstre bakben.
Hun fikk ny runde med tøy og bøy og likte særlig to strekkøvelser, jeg klarer ikke å forklare, men jeg skal iallefall følge opp med disse to øvelsene hver annen dag!
Silke liker disse øvelsene så det blir stas å kunne gjøre noe for henne som gjør godt!

Hun var veldig mye flinkere nå 2 runde med behandling og skjønte at det ikke var så mye å stritte i mot for. Underveis i behandlingen hadde hun maaaange gjesp. Tror jeg telte bortimot 28 gjesp på 2 timers behandling.

Hun fikk også strøm, nåler og en flott laser!

Etter tøy og bøy gikk vi med henne på hardt underlag og vi kunne nesten ikke lenger spore den ujevne skrittlengden. O mirakel liksom!
Så nå er jeg suuuuperspent på å komme i stallen i kveld og i dagene og ukene som kommer for å se om det fortsatt er bra!

Måtte jeg klare øvelsene og få avlastet henne!

Jeg er VM i utolmodig på å få sitte på henne og føler at vi er så klare nå. Så om skrittlengden er god og longen og tømmekjøringen sitter i helgen, ja så skal jeg finne en eller annen sal og få kommet meg oppå. Bare opp og ned igjen, men alikevel... oppå!








Nåler i fine foten!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar