onsdag 28. september 2016

Ridingen går såååå bra!

Tvi tvi, bank i bordet, kryss i taket og skitt fiske!
Men altså nå går Silke som ei kule når jeg rir!

På mandag red vi på banen og i dag onsdag red vi på tur alene. Og hun var en engel!

Mandag leide jeg henne bort på ridebanen vår og red samtidig som Elin red Wishy. Og det gikk kjempefint. Det var mørkt og Silke synes mørkt er skummelt om dagen. Elin mente det var ett dyr i hekken og Silke var HELT enig! Noe skummelt var det iallefall inne i den Thuiahekken!
Jeg for min del liker heller ikke Thuiahekker, så vi red i aaaandre enden av ridebanen.
Jeg kunne lett stille henne til høyre, men slet med å få stilt henne til venstre. Om det er meg eller henne som er stive og vanskelige vites ikke ennå, men stivt var det.
På tide å bestille inn en behandler for å få sjekket tilfelle!
Det får bli på neste lønn.

I dag red jeg ut fra stalldøren og hun oppførte seg helt eksemplarisk. Ikke noe hopp og sprett eller tull. Endel titting da noen folk kom rett ut av skogen. Veldig mystisk altså. Folk i skogen... harusett!
Vi gikk bort å hilste på.

Det er jo SÅ mange diskusjoner på om man skal sjekke ut skumle ting, eller bare overse dem. Jeg gjør litt av begge deler. Er det noe vi må forholde oss til og det er tid og sted til å gå bort å titte litt nærmere gjør vi det. Men er det bare tull og tøys eller en stresset situasjon i feks trafikken, ja så bare overser vi det.
Del gjerne synspunkter om du har noen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar