mandag 14. mars 2016

Lang og fin søndagstur


Vi jukser ikke, leser alle skiltene!

Søndag denne helgen var jeg på clinic med selveste Paul Fielder. Han dressurinstruktøren som er så flink. Han som tidvis også instruerer vår egen Sirill Helljesen.
Han var på Drøbak ridesenter og snakket blant annet om longe, så der var jeg. Og gosh som jeg koste meg. Sat pal i 6 timer og bare nøt!

Etterpå bar turen til stallen og ut på tur med fineste Silke. Vi rakk akkurat før foring og raste bortetter veien i vårt nye tempo. Før var det mye titting og hodet opp og ned for hvert steg, men nå er vi blitt så innmari verdensvant så nå bare går vi forover! Ganske enkelt!

Vi puslet ned til det røde huset der fuglehundene pleier å gjør en grensekontroll, men de var visst ikke hjemme. Vi puslet lettet videre og fant mange fine skilt ned mot Årungen.
Vi leste alle skiltene og fant litt gresstuster med noe som kunne minne om halvdødt gress.

Silke går fint bak meg for det meste, men akkurat i det vi snur hjemover, ja da er hun litt gira. Så roer hun seg etter et par minutter og trives bak meg igjen.

Vi var ute halvannen time og var rimelig slitne når vi kom hjem. Slitne føtter i høy snø!

HVA? ingen sinna fuglehunder?

VELDIG slitne føtter! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar