fredag 25. mars 2016

Så utrolig vakker unghest!!


Natasha har utrolig mange filmer ute på Youtube som er hjelpeguider til vanlige problem. Man kan sende inn spørsmål, og hun lager en film om det. Som her.
Utrolig inspirerende å se hva hun har fått til med en snart 4 år gammel Frieser.
Det kan være at hun har startet litt for tidlig med denne, men det skal ikke jeg mene noe om. Hun har jobbet på Frieser stutteri leeenge før hun startet sin egen Frieser bedrift og en digital rideskole for elever som ønsker å forbedre og forenkle sin vei til å ri bedre dressur.

Hun er ganske så strålende denne damen. Og selv om jeg ikke er slik selv, så lar jeg meg gladelig smitte.

Flere poster kommer før/i helgen da jeg har hovslager på besøk i dag. Før den tid skal vi i ridehuset igjen å longreine! Stas stas!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar