tirsdag 15. mars 2016

Tømmekjøretur 2 + Mats



I dag skjedde noe veldig stas. Mats på jobben ble med meg i stallen.
Mats er travkar og har hatt ett lass hester og har dertil erfaring og ikke minst ro.
VELDIG nyttig i dag.
Vi fikk oss en tømmekjøringstur både langs traffikert vei og på grusvei!

Fokuset ble flyttet fra Silke gjør litt rare ting når jeg tømmekjører til JEG gjør masse feil som gjør at Silke gjør litt rare ting.
Og så snart jeg fikk plassert meg riktig og forbedret/stabilisert kontakten med henne i bittet, ja så oppførte Silke seg eksemplarisk. Mats gikk tett på, langt unna, litt bak og her og der uten at Silke lot seg affisere.

Jeg var så bissi med å holde orden på meg selv og tømmene så jeg rakk ikke engang å ta bilder... Ikke likt meg!

I morgen har jeg rett og slett bestilt meg en feriedag. Og jeg som er så veldig kin på å bli pensjonist snart, jeg må jo øve. I morgen skal jeg stå seeent opp. Gjøre klart drivhuset. Reise i stallen og ridehuset, ri med Ginger og Mister og ha en heidundranes utedag! GOSH så stas!

Både Silke og jeg var superhappy med å ha Mats med, og vi håper veldig han blir med en annen gang også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar